Retourneren en proefperiodes
Retourneren en proefperiodes
Vragen over retourneren en proefperiodes
Wij bieden je 30 nachten de tijd om onze producten uit te proberen.
Als het product niet naar wens is, kun je het binnen deze periode retourneren volgens onze retourvoorwaarden.
Neem contact met ons op via team@lanottenights.nl om de retourprocedure in gang te zetten.
Ja, bij Lanotte kun je producten retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor retourneren voor eigen rekening zijn.
Zorg ervoor dat het product in goede staat, onbeschadigd en schoon wordt teruggestuurd.
Geef de retourzending aan ons door met je track & trace code, ordernummer, volledige naam, adresgegevens en de reden van retour.
Stuur een e-mail naar team@lanottenights.nl om ons te informeren over je retour.
Wij zorgen ervoor dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product het aankoopbedrag terugkrijgt.
Heb je na 10 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Neem dan contact met ons op via team@lanottenights.nl.
1) Het product moet in goede staat zijn: onbeschadigd en schoon.
2) Je stuurt ons de track & trace van de retourzending en vul je ordernummer, naam en volledige adres in.
3) Stuur het product retour.
4) Laat ons via e-mail weten dat je gaat retourneren en vermeld ook de reden van retour.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.
1) Stuur een e-mail naar team@lanottenights.nl en geef aan dat je een product retourneert. Voeg de reden van retour toe.
2) Verzend het product naar ons adres. Zorg ervoor dat het product in goede staat is.
3) Het adres waar het product naar geretourneerd moet worden is:
Brouwers Logistics
Rietveldenkade 13-20
5222AJ 'S-HERTOGENBOSCH
NL - NETHERLANDS
4) Geef aan team Lanotte de volgende gegevens door:
- Track & trace retourzending
- Ordernummer
- Voor- en achternaam
- Volledig adres (straat, huisnummer, postcode, stad, land)
Lanotte biedt een garantie van 3 jaar op al onze producten.
Mocht er binnen deze periode een probleem zijn met je product, neem dan contact met ons op via team@lanottenights.nl.
Ja, de kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Bezorging van je bestelling bij Lanotte is echter altijd gratis.
Lanotte is uitsluitend per e-mail bereikbaar. Je kunt ons een bericht sturen via team@lanottenights.nl.
We doen ons best om je e-mail binnen één werkdag te beantwoorden.
Staat je antwoord er niet tussen?
Vraag het onze chatbot! Je kunt ons ook mailen op team@lanottenights.nl